دانلود آهنگ جدید حامد پهلان شیرین شیرینی با لینک مستقیم آهنگ

ترانه و آهنگ : حامد پهلان ، تنظیم : رضا جمال

سبک آهنگ پاپ شاد

منتشر شد.

دانلود آهنگ شیرین شیرینی حامد پهلان

دانلود آهنگ شیرین شیرینی حامد پهلان

hamed pahlan shirin shirini

حامد پهلان جدید


متن آهنگ 
دلم عاشقته نگاهت میکنم بمونی عشقم رو به تو ثابت میکنم
دلم دیوونته آره هم خونته به تو میدم جونم رو اگه همین بهوونته
♫♫♫♫
شیرین شیرین شیرینی به دل من میشینی
دنیا رو میریزم پات اگه پیشم بشینی
شیرین و فرهاد امشب من و تو هستیم عشقم
عاشق هم میمونیم دلا رو بستیم عشقم
شیرین شیرین شیرینی به دل من میشینی
دنیا رو میریزم پات اگه پیشم بشینی
شیرین و فرهاد امشب من و تو هستیم عشقم
عاشق هم میمونیم دلا رو بستیم عشقم
♫♫♫♫
دلم عاشقته نگاهت میکنم بمونی عشقم رو به تو ثابت میکنم
دلم دیوونته آره هم خونته به تو میدم جونم رو اگه همین بهوونته
♫♫♫♫
شیرین شیرین شیرینی به دل من میشینی
دنیا رو میریزم پات اگه پیشم بشینی
شیرین و فرهاد امشب من و تو هستیم عشقم
عاشق هم میمونیم دلا رو بستیم عشقم
شیرین شیرین شیرینی به دل من میشینی
دنیا رو میریزم پات اگه پیشم بشینی
شیرین و فرهاد امشب من و تو هستیم عشقم
عاشق هم میمونیم دلا رو بستیم عشقم