قفس موزیک

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید میلاد کارن به نام دوست دارم با لینک مستقیم آهنگ

ترانه و آهنگ : پوریا متابعان ، تنظیم, میکس و مستر: عرفان حسینی

سبک آهنگ پاپ

دانلود آهنگ دوست دارم میلاد کارن

دانلود آهنگ دوست دارم میلاد کارن

Milad Karen I Love You

سایر خواننده ها جدید


متن آهنگ 
ساده نبود برام ولی دیدی دلتو دزدیدم
هرچیزیم که پیش بیاد من تورو از دست نمیدم
یه کاری کردی با دلم که هیچکی رو جز تو نخوام
از وقتی که کنارمی عوض شده حال و هوام
♫♫♫♫
محتاج خنده هات منم دیوونه نگات منم
دلبسته صدات منم کاشکی بدونی حالمو
عزیز لحظه هام تویی اونی که من میخوام تویی
حس توی صدام تویی از پیش من جایی نرو
♫♫♫♫
دلم میخواد کنار تو ستاره ها رو بشمارم
وقتی میگی دوستم داری تا آخر رویا برم
یه لحظه چشماتو ببند جدا شو از این آدما
ثابت کن اینو به همه همین میمونه حس ما
♫♫♫♫
محتاج خنده هات منم دیوونه نگات منم
دلبسته صدات منم کاشکی بدونی حالمو
عزیز لحظه هام تویی اونی که من میخوام تویی
حس توی صدام تویی از پیش من جایی نرو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی