دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن و کوروش مقیمی بنام مصنوعی با لینک مستقیم اهنگ

تنظیم : نوید میرزایی

منتشر شد.

Download Music Sasy Mankan Ft Koroush Moghimi Masnouei

ساسی مانکن

دانلود آهنگ مصنوعی ساسی و کوروش مقیمی

ساسی مانکن جدید


متن آهنگ 
قلبم نمیشه باورش
آخرش اینجوری خراب شد
اون رفــــت
نقشه هام نقشه بر آب شد 
همه چی شد تموم
پای قولاشم نمون
به همین سادگی رفت
گفت نمیاره دووم
میگفت که میرم
همینم شد
نمیدونم کی رغیبم شـد
هرچی میگفتن
حقیقت شد
بازم جدایی نصیبم شـــد
بازم جدایی نصیبم شـــد
(زیر حرفاش زد و من ماتم
و همین مونده و یادش
بره اسممو از ذهنشو 
کم مونده توخوابش
برم خواهش کنم برگرد
قبلا میخادت
بزار مصنوعی باشه
اصلا هرجوری باشه)
♫♫♫
من و دلواپسیام
توزیاده طاقتت
من و همه خستگی هام
تو خیالت راحته
تو همیشه یه قدم از من جلو بودی
من نمیخواستم بری به همین زودی
(زیر حرفاش زد و من ماتم
و همین مونده و یادش
بره اسممو از ذهنشو 
کم مونده توخوابش
برم خواهش کنم برگرد
قبلا میخادت
بزار مصنوعی باشه
اصلا هرجوری باشه)