قفس موزیک

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام باور کن با کیفیت اورجینال Download New Music Babak Jahanbakhsh – Bavar Kon دانلود آهنگ بابک جهانبخش بنام باور کن باور کن واسه توئه که بی تابم من باور کن واسه چشماته بی خوابم من باور کن که به داشتنت می بالم من باور کن باور کن جونمی ، عمرمی ، قلبمی […]

نوشته دانلود آهنگ بابک جهانبخش بنام باور کن اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک پدیدار شد.


دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام باور کن با کیفیت اورجینال

Babak.JahanBakhsh-Jeld

Download New Music Babak JahanbakhshBavar Kon

دانلود آهنگ بابک جهانبخش بنام باور کن

باور کن واسه توئه که بی تابم من

باور کن واسه چشماته بی خوابم من

باور کن که به داشتنت می بالم من

باور کن باور کن

جونمی ، عمرمی ، قلبمی ، نفسی

بمون و تنهام نذار تو این بی کسی

میدونم میدونی عاشق چشماتم

باور کن بدجوری غرق نگاتم

از عشقت دیوونم قدرت رو میدونم

پیش تو می مونم حست رو می خونم

از اینکه پیشمی از خدا ممنونم

باور کن عشق من با تو می مونم

باور کن تپش تند تند قلبمو

باور کن سردی دستای خستمو

باور کن تا آخرش من باهات هستم

باور کن باور کن

جونمی ، عمرمی ، قلبمی ، نفسی

بمون و تنهام نذار تو این بی کسی

میدونم میدونی عاشق چشماتم

باور کن بدجوری غرق نگاتم

از عشقت دیوونم قدرت رو میدونم

پیش تو می مونم حست رو می خونم

از اینکه پیشمی از خدا ممنونم

باور کن عشق من با تو می مونم

نوشته دانلود آهنگ بابک جهانبخش بنام باور کن اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک پدیدار شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی